Avatar billede nicabra Nybegynder
14. marts 2006 - 09:25 Der er 2 kommentarer

DVI virker ikke

Har lige installeret windows på min nye maskine, via analog forbindelsen til min skærm. Efter windows var kommet op at køre skiftede jeg det ud til at køre over min DVI-forbindelse. Når jeg starter maskinen op vises billedet perfekt digitalt, men så snart den er færdig med load skærmen ved opstart af win xp. Så mister skærmen bare signal til komputeren og min skærms diode foran begynder at blinke ligesom, at den intet signal får.
Af en eller anden årsag så kan jeg ikke vælge fejlsikret tilstand i windows, når jeg trykker F8 under opstart.

Hvad kan være galt?
Avatar billede drgonzo Praktikant
14. marts 2006 - 10:29 #1
har du stillet skærmen over på dvi tilstand
Avatar billede nicabra Nybegynder
14. marts 2006 - 11:13 #2
Har trykket på "Select sourse" og valgt digital...