Avatar billede peterbechm Novice
13. marts 2006 - 16:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med Nokia PC Suite og bluetooth dongle..

Har installeret en ny bluetooth dongle fra en sonofon butik. Der fulgte ingen software med, men kan finde den i enhedshåndtering hvor den står til at virke. Men kan ikke få den til at virke med PC Suite, de finder slet ikke hinanden. Donglen hedder "iccs usb bluetooth device" iflg. enhedshåndtering. Har ikke noget navn eller firma på kassen, styresystemet er windows 2000. Hvad skal jeg prøve?

På forhånd tak, Peter
Avatar billede sharkman Nybegynder
13. marts 2006 - 22:13 #1
Har du aktiveret bluetooth i telefonens menu?
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
19. marts 2006 - 16:48 #2
du skriver den er købt i en sonofon butik. så burde der også følge software med.
det skulle gerne være noget der hedder Bluesoleil.
Avatar billede peterbechm Novice
22. marts 2006 - 20:26 #3
Har haft snakket med butikken, fik en cd-rom med software.
De beklagede den manglede første gang.

Tak for hjælpen, send et svar thundergizmo.
Avatar billede peterbechm Novice
19. februar 2008 - 14:39 #4
svar