Avatar billede Kaj Nybegynder
12. november 1999 - 14:23 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Filnavn fra musik cd´er

Hvor gemmer win95/98 de oplysninger man kan indtaste ved musik cd´er (redigere afspilningsliste) og hvad hedder filen/filerne
Avatar billede ravelin Nybegynder
12. november 1999 - 14:46 #1
Jeg kan ikke sige dig det præcist men prøv at vælg søg i filer indeholdende, og så et af de numre du har indtastet.
Alternativt kan du søge i registrerings databasen på samme måde, bare ved at skrive regedit og vælge søg.
Det var ikke et præcist, men et hurtigt svar.
Avatar billede michaels Nybegynder
12. november 1999 - 15:02 #2
Hvis du bruger cd afspilleren der følger med til windows, så ligger den vist nok i det biblotek hvor cdafspilleren ligger. Ellers ved jeg det ikke, men alle informationerne ligger i en fil...
Avatar billede bassi Nybegynder
12. november 1999 - 15:28 #3
De ligger gemt i en acces-fil i dit windows bibliotek
Avatar billede mjess Nybegynder
12. november 1999 - 15:33 #4
Windows\cdplayer.ini
Avatar billede herbert Nybegynder
12. november 1999 - 15:44 #5
Det er mjess der har ret!

Alle afspilningslisterne for musik cd'er er gemt i den let læselige fil cdplayer.ini
Avatar billede jepper Nybegynder
12. november 1999 - 19:31 #6
Jeg er enig med mjess.
Avatar billede goulduck Nybegynder
12. november 1999 - 22:22 #7
både bassi og mjess har ret!

Hvis man har CD Player deluxe (Windows 98 Plus pakke), så gemmer den det i en acces-fil.
Hvis man ikke har CD Player deluxe, og kun bruger den normale CD Player, så hedder filen cdplayer.ini
Avatar billede Kaj Nybegynder
13. november 1999 - 15:34 #8
Tak! Du var vist først