Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. marts 2006 - 14:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

NeedHost.dk

Nu har jeg kigget lidt på Googles grupper, og har ikke fundet noget direkte negativt om NeedHost. Jeg overvejer kraftigt at skifte webhotel til NeedHost, så jeg vil lige høre til sidst om der er nogen her på Eksperten der har noget at sige om NeedHost :)
Avatar billede ducks Nybegynder
13. marts 2006 - 15:02 #1
Jeg har ikke noget negativt om dem da jeg ikke kender dem, men hvis du vil have noget du er sikker på er ordentligt og ikke koster mange tusinde kr., så vil jeg foreslå www.wannafind.dk som vel nok er Danmarks mest professionelle webhost uden at være for dyr. Som hovedregel ville jeg passe på med at vælge nogen, der lover meget til få penge.
Avatar billede lund_dk Praktikant
13. marts 2006 - 15:10 #2
Jeg benytter needhost.dk og har aldrig været så glad for en udbyder som jeg er hos dem. Har ikke oplevet nedetid, god og hurig support, billige priser, gde muligheder for administrering af sine hoteller og domæner osv.

Jeg driver mindre webdesign virksomhed, hvor jeg anbefaler mine kunder at benytte sig af needhost. Lige nu driver jeg knap 15 webhoteller som ligger hos needhost.dk - ikke et eneste af dem har jeg oplevet problemer på.

Så de kan varmt anbefales.
Avatar billede mstorgaard Praktikant
13. marts 2006 - 22:04 #3
@ducks
Lidt for dyr for mig :)

@lund_dk
Lige det jeg manglede at høre :)

Smid svar begge to :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
20. marts 2006 - 18:32 #4
Smider I ikke lige svar?
Avatar billede christian Nybegynder
29. marts 2006 - 16:46 #5
Jeg kan lige nå at tilføje at jeg også bruger needhost.dk og er glad :-)

Jeg bruger både unix (wordpress, med mod_rewrite) og windows (asp.net og mySql).

Deres support er okay til at svare og der går ikke for lang tid som regel 4-12 timer som jeg syntes er okay til prisen. Og vigtigst af alt kan man regel bruges deres svar til noget.
Avatar billede ducks Nybegynder
03. april 2006 - 04:18 #6
Du behøver ikke give mig point, du kunne alligevel ikke bruge mit svar :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
12. april 2006 - 14:05 #7
lund_dk, vil du have nogle point, så det nu :)
Avatar billede mstorgaard Praktikant
14. april 2006 - 13:47 #8
Lukker