Avatar billede italy Nybegynder
13. marts 2006 - 13:16 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

point til levit -enzi-dragon

point til deling
Avatar billede dragonknight Juniormester
13. marts 2006 - 13:18 #1
Jeg hopper over :-)
Avatar billede eizo_2 Nybegynder
13. marts 2006 - 13:19 #2
italy husk nu at de point der er til tråden
http://www.eksperten.dk/spm/694703
men jeg behøver ikke point for vi har ikek fået løst dit problem
Avatar billede levithan Nybegynder
13. marts 2006 - 13:22 #3
jeg gider ikke ha points når dit problem ikke er løst.
Avatar billede italy Nybegynder
13. marts 2006 - 13:23 #4
nej men i får dem alligevel for den bliver sendt til pc manden
tusind tak for hjælpen
Avatar billede eizo_2 Nybegynder
13. marts 2006 - 13:23 #5
italy så er det da så enkelt .. behold de point da ingen af os kunne hjælpe dig .. smid et svar selv og luk .. prøv at se om nogle af dine venner ikke ligger inde med et PCI grafikkort eller en CPU du kan låne til at teste med !!! held og lykke med det
Avatar billede italy Nybegynder
13. marts 2006 - 13:24 #6
kom så med 3 svar
Avatar billede eizo_2 Nybegynder
13. marts 2006 - 13:26 #7
italy .. vi vil ikek have dine point da vi ikke kunne hjælpe dig så din maskine kan køre igen ... behold dem og brug dem til andre spørgsmål i stedet for !!
vi er her jo for at give den hjælp vi kan !