Avatar billede decruzer Nybegynder
13. marts 2006 - 12:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Streame en wave el. mp3 fil

Hej

Er det muligt at lade brugeren af et site streame en mp3 eller wave fil?

Det skal helst være så cross browser compatibelt så muligt. Men kravet er bare IE.

Det skal virke sådan at musikken/talen bliver streamet med det samme, uden at brugeren skal til at downloade en 100 mb. wave fil først :)
Avatar billede pulento Nybegynder
14. marts 2006 - 12:32 #1
Hej,
Jeg kan lave det for dig til en meget billig pris.
Jeg lavet flere lignende løsninger ,med streaming af både video og musik i flash hvor jeg kan designe en player lige som du vil have den. Det vil køre lige så godt i forskellige browser.

Kontakt mig og lade os tage en snak om det.

Mvh
www.flotdesign.dk
Avatar billede decruzer Nybegynder
15. marts 2006 - 08:49 #2
Hej

Jeg skulle lige have læst dit indlæg igår, så havde jeg gjort det. Imidlertid har jeg fået en anden til at lave noget flash der kunne streame det.
Avatar billede pulento Nybegynder
15. marts 2006 - 11:34 #3
..det er i orden. Hvis der kommer flere opgaver kan du altid regne med mig ;)