Avatar billede overclockdk Nybegynder
13. marts 2006 - 09:50 Der er 4 kommentarer

Hjælp til simpelt design

Er der en der kan lave noget ala. dette her:
http://overclock.dk/ochost/viewer.php?id=1652exp-hjaelp.JPG

og menu'en er her:
http://www.theplace.dk/3552.rar

Det skal laves så det er fast og er harmonisk.. det skal bruges til en jagt hjemmeside derfor er den i midten en iframe så menu punkterne kan åbnes deri...

håber der er en der kan hjælpe mig

du bestemmer selv om der skal være css til eller ej hvad der nu passer dig ;)

håber på at der er en der kan hjælpe på forhånd tak :)
Avatar billede Bennysørensen Praktikant
13. marts 2006 - 10:00 #1
Jeg tror du får mere hjælp ved at flytte spørgsmålet over i http://www.eksperten.dk/spm/Opgaver/Programmeringsopgaver/...brugervenlighed er ikke helt det samme som at kunne programmere.

Mvh
Avatar billede jck_true Nybegynder
13. marts 2006 - 11:25 #2
Hey igen
Kan da godt kigge på opgaven. Men tror den bedste løsning vil være et cms system
du kan skrive på jck_true @ nerdshack . com /Fjern mellemrum
Avatar billede mnm2004 Nybegynder
27. marts 2006 - 15:09 #3
Kan jeg godt. Bare kom med lidt flere informationer, så finder vi en pris.
kontakt@mvdesign.dk
- www.mvdesign.dk
Avatar billede kjeldb Nybegynder
30. april 2006 - 01:07 #4
Det virker som et meget enkelt og standardiseret oplæg, men skal den bruges til jagt, så er funktionerne jo faktisk mere vigtige.
Hvis du er interesseret, så kommer jeg gerne med et bud. Har bl.a. oprettet www.jagtauktion.dk, og så har jeg måske lige det domæne du skal bruge.
Jeg kan oprette sites under domænet www.jagtforeningen.dk/ditnavn
(multimediedesigner AK)