Avatar billede b-master Nybegynder
12. marts 2006 - 23:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Godt forum?

Hejsa.

Jeg sidder og leder efter efter forum hvor det er mulig at kunne oploade billeder, det eneste jeg har kunnet finde er phpbb2 - men det skal moddes, og det gidder jeg ikke.

Så ville høre om i kendte til nogle gode forummer hvor man kan uploade billeder. Må godt minde lidt om phpbb, og det skal være gratis.
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. marts 2006 - 23:18 #1
kik på

http://forum.snitz.com er er et asp baseret forum mange er rigtig glade for
http://www.fullxml.com der er en asp baseret portal med forum og mere
Avatar billede b-master Nybegynder
12. marts 2006 - 23:21 #2
Oh, glemte at fortælle at jeg køre med apache server med php... Så det må meget gerne være i php. :)
Avatar billede b-master Nybegynder
12. marts 2006 - 23:56 #3
Andre der har nogle idéer?
Avatar billede jck_true Nybegynder
13. marts 2006 - 11:44 #4
prøv dem alle her
www.opensourcecms.com
Avatar billede b-master Nybegynder
13. marts 2006 - 16:04 #5
jck_true, kan du ikke lige smide et svar så jeg kan give dig mine points - det var lige sådan en side jeg kunne bruge.
Avatar billede jck_true Nybegynder
15. marts 2006 - 12:32 #6
Svar