Avatar billede gnudi Nybegynder
12. marts 2006 - 20:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driver til bundle webcam fra Asus

Hej derude!

Da jeg i tidernes morgen købte mit Asus Ekstrem N6800GT grafikkort fulgte der også et webcam med.
Nu har jeg så formateret min computer og kan simpelthen ikke finde driver cd'en til grafikkortet/webcam'et. Meget irriterende, da det faktisk er et udmærket webcam!

Jeg håber der er nogle brugere derude der har driver-cd'en og vil sende webcam-driverene, for Asus har valgt ikke at smide driveren på deres download/support-side.
Avatar billede gnudi Nybegynder
12. marts 2006 - 20:38 #1
Spørgsmålet kom ind i undergruppen "Alpha" eftersom jeg ikke måtte lægge den i "andre" (af en eller anden årsag!)
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
13. marts 2006 - 09:28 #2
Avatar billede gnudi Nybegynder
13. marts 2006 - 20:40 #3
Det sjove er så bare at det der ikke er nogen DRIVER til webcam'et på asus' hjemmeside. Kun softwaren til at bruge det som overvågningskamera og en feature kaldet "GameFace". Ingen driver...

Men jeg har selv fundet driveren, ved at kigge på en plastiklap (som jeg ikke anede, var der), som sidder ved enden af webcamets kable. Derpå stod der et produkt id, som jeg så kunne gå efter på google.

Men what ever... du får dig nogle hurtige point, som du egentlig ikke fortjener halvamatoer :-)