Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:00 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Hacking

Jeg kunne godt tænke mig at lære noget om hacking rent teoretisk. Så lad mig slå fast, før I begynder at skrive indlæg om regler og paragraffer, at jeg IKKE vil bruge dette til negative formål.

Det jeg ønsker er en henvisning til noget materiale om hacking på begynder-niveau. Det skal være skrevet forståeligt, helst på dansk, men engelsk er også fint.

På forhånd tak.

Thomas
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
02. maj 2001 - 13:02 #1
Er lige med på en kigger!!!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:08 #2
spørg magnus_tagmus!!!! *G*
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:11 #3
ezzuk> Hvorfor?
Avatar billede padkjaer Nybegynder
02. maj 2001 - 13:13 #4
jeg kan lidt hacking, men jeg tvivler lidt på om det er til lovligt brug du vil have det at vide
så er først engang med på en lytter
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:15 #5
det var en joke. magnus har efterhånden gjort det meget tydeligt omkring hans evne til at hacke! (altså hvis han selv skulle sige det!)
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:17 #6
Hvis jeg spurgte, hvor på nettet jeg kunne købe en kniv, er det vel heller ikke, fordi jeg vil slå nogen ihjel. :)
Avatar billede 7th Praktikant
02. maj 2001 - 13:19 #7
Hmm sjov nok er linking til hacking sitez ikke ulovligt, så jubii.dk har en masse links til sådanne sider om hvordan man kan hacke...
Buuuhhhhh...røven ud af bukserne...Slæb hackerne i retten istedetfor dem der linker til mp3 !!!
Hvor fedt er det egentlig at gøre livet surt for andre mennesker ???
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:23 #8
ret fedt
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:25 #9
Jeg vender tilbage og tjekker for flere indlæg senere...
Avatar billede netfreak14 Nybegynder
02. maj 2001 - 13:26 #10
*GG* ezzuk !
Avatar billede 7th Praktikant
02. maj 2001 - 13:27 #11
ezzuk mangler hvis et lille blå øje **GG**

En glim-ravende side...
http://www.projektopg.f2s.com/
Avatar billede cyber_k Nybegynder
02. maj 2001 - 13:32 #12
7th>> fordi der er links på Jubii, er det ikke ensbetydende med at det er lovligt. Jubii har flere gange proklameret at de ikke ville lege politibetjente, og derfor kan alt og alle tilmeldes.

Desuden er Jubii noget #¤*!!!
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:32 #13
Der står jo ikke hvordan? Kun om hacking...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:38 #14
personligt anser jeg det som god underholdning når ting går galt for andre. så længe det ikke er mig, er det ok!
Avatar billede 7th Praktikant
02. maj 2001 - 13:40 #15
Går da ud fra at jubii.dk tjekket sitet før de adder det - jep du har ret...commercial shit aint no good.

ezzuk - \"Jeg ligger på en 4. plads i Design: Inspiration. 302 point.

Og jeg ligger også på en 10. plads i Design: Feedback.

Jeg ligger også på første pladsen til et ...  **GG**\"

Hmmm nogle ting står der da...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
02. maj 2001 - 13:44 #16
ikke helt forstået!

jeg kan da godt slette det hvis det irriterer dine øjne
Avatar billede 7th Praktikant
02. maj 2001 - 13:50 #17
Avatar billede 7th Praktikant
02. maj 2001 - 13:52 #18
Tænk at nogle mennesker synes det er sjovt at hacke andres sider og overmale dem med racistiske tilråb og slogans !!! Hvis jeg nogensinde får fat i den person så...
Avatar billede tommyf Nybegynder
02. maj 2001 - 14:31 #19
7th <--> Har du noget med den projektopgave at gøre? \"En hackers hverdag\" - hvordan pokker er de kommet fram til det? Mere forkert kan det da ikke blive.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
03. maj 2001 - 10:45 #20
Jeg kan godt lide at de kalder sig hackere he he. Hvis det er en hackers hverdag er det vist den frkerte uddannelse jeg er igang med hehe.

Men jeg er sikker på de personer nok skal have fået deres folkeskolelærer til at tro på dem...
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
03. maj 2001 - 10:46 #21
frkerte even forkerte
Avatar billede okay Nybegynder
03. maj 2001 - 10:50 #22
.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
03. maj 2001 - 10:57 #23
-> ezzuk - mener du detg med at det er sjovt når det går galt for andre?
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
03. maj 2001 - 11:44 #24
Intet brugbart...

Jeg lukker.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
03. maj 2001 - 13:04 #25
morten dyrekilde> kun en lille smule. hvis det altså ikke er noget alvorligt
Avatar billede mr-stampe Nybegynder
02. juni 2010 - 21:18 #26
Forstå ikke helt hvordan du kan finde det svært og finde noget om hacking. Der rig adgang til viden om det på hele nettet. Søg specifikt og du skal finde. I hver fald hvis du søger på engelsk.