Avatar billede stenbjerg Nybegynder
12. marts 2006 - 15:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Min computer "fryser", hvad kan jeg gøre?

Min computer er begyndt at "fryse fast" i nogle få sekunder en gang imellem for der efter at forsætte normal drift... Dette er rimelig irriterende da disse små "frysninger" sker rimelig ofte... Jeg har mistænkt det for at være en virus/bug/spyware ting der forudsager dette, men hverken SpyBot-S&D, avast anti virus, norton internet security og anti virus eller adAware kan finde fejlen... Nogen der kan hjælpe med at finde og afhjælpe fejlen?
Avatar billede strych9 Praktikant
12. marts 2006 - 15:35 #1
gå til start -> kør, skriv msconfig og tryk enter
gå til fanebladet start helt til højre
deaktiver alt
genstart computeren. Virker det nu?

Hvis ja, så skal du gå tilbage og benytte udelukkelsesmetoden til at lokalisere den startup proces som giver disse frysningsproblemer. Gå feks tilbage i msconfig og aktiver halvdelen af de flueben igen, og se hvordan det går.
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
12. marts 2006 - 15:51 #2
det virker ikke....
Avatar billede strych9 Praktikant
12. marts 2006 - 15:53 #3
ok, så gå frem efter denne her:
http://www.eksperten.dk/artikler/755
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
13. marts 2006 - 14:47 #4
Når jeg scanner min F: partition med dr.Web går computeren i stå efter et stykke tid... Jeg kan stadig bevæge musen rundt men ellers er den fuldstændig frosset(dvs. jeg kan ikke klikke på noget eller bruge tastatur)
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
14. marts 2006 - 16:49 #5
---------------------------------------------------------
ewido anti-malware - Scanningsrapport
---------------------------------------------------------

+ Oprettet den:            16:48:25, 14-03-2006
+ Rapport-Checksum:        7D7F0C50

+ Scanningsresultat:
    C:\Documents and Settings\Administrator\Cookies\administrator@adtech[1].txt -> TrackingCookie.Adtech : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\Administrator\Cookies\administrator@mediaplex[2].txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@247realmedia[1].txt -> TrackingCookie.247realmedia : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@ad.yieldmanager[1].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@adopt.euroclick[2].txt -> TrackingCookie.Euroclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@adtech[1].txt -> TrackingCookie.Adtech : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@as-eu.falkag[2].txt -> TrackingCookie.Falkag : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@bs.serving-sys[1].txt -> TrackingCookie.Serving-sys : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@casalemedia[2].txt -> TrackingCookie.Casalemedia : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@com[2].txt -> TrackingCookie.Com : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@data4.perf.overture[2].txt -> TrackingCookie.Overture : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@ilead.itrack[1].txt -> TrackingCookie.Itrack : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@microsofteup.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@microsoftwga.112.2o7[1].txt -> TrackingCookie.2o7 : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@questionmarket[1].txt -> TrackingCookie.Questionmarket : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@server.iad.liveperson[1].txt -> TrackingCookie.Liveperson : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@serving-sys[1].txt -> TrackingCookie.Serving-sys : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@statcounter[1].txt -> TrackingCookie.Statcounter : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@tradedoubler[2].txt -> TrackingCookie.Tradedoubler : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@tribalfusion[1].txt -> TrackingCookie.Tribalfusion : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@webstat[2].txt -> TrackingCookie.Web-stat : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@yieldmanager[2].txt -> TrackingCookie.Yieldmanager : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\René og Karina\Cookies\rené og karina@z1.adserver[1].txt -> TrackingCookie.Adserver : Renset med backup

::Rapport slut
Avatar billede stenbjerg Nybegynder
14. marts 2006 - 22:02 #7