Avatar billede w2k3user Nybegynder
12. marts 2006 - 10:33 Der er 4 kommentarer

Mangler XP home CD Jeg har original XP Home OEM licens

Hvor får jeg fat i en installations CD til XP Home. Jeg har mistet den recovery CD der fulgte med til min Medion maskine.
Men licensen er klistret fast på maskinen og så er der vel ikke nogen grund til at købe helt ny windows
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
12. marts 2006 - 10:38 #1
Du skal have et medie fra Microsoft eller en ven der har en dom du kan få en kopi af.

Dette er helt lovligt blot din licens key er på maskinene.
Avatar billede w2k3user Nybegynder
12. marts 2006 - 10:45 #2
Kan man bare skrive til Microsoft og bestille en ny?
Avatar billede hcma Novice
12. marts 2006 - 17:50 #3
du kan ringe til ms
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
12. marts 2006 - 19:49 #4
Ja men naturligvis mod betaling da MS aldrig giver noget gratis væk :)