Avatar billede silas_j Nybegynder
12. marts 2006 - 10:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Min computer går ned når jeg bl.a. lukker WMP eller Wc3

Som sagt går min computer ned når jeg blandt andet lukker WMP, mellem loading sekvenserne i NFSU 2, og når jeg lukker Wc3. Jeg prøvede at slå "Automatisk Genstart" fra, men jeg så kun en helt mørkeblå skærm. Nogen der ved hvad der eventuelt kan være problemet. Det virker som om at den går ned lige så snart den skal trække lidt meget
Avatar billede redhack Nybegynder
12. marts 2006 - 11:18 #1
Har du tjeket at du har de nyeste drivere installeret til Chipsæt, grafikkort osv.?

Prøv evt. at tjeke temp. på din cpu når den genstarter. Måske er den blevet for varm..?
Avatar billede silas_j Nybegynder
12. marts 2006 - 11:37 #2
Jeg har checket om rammene har fejl, hvis nogle skulle finde på at nævne det. Jeg har de nyeste drivers til grafikkort, men ved ikke hvor jeg kan finde til mit chipsæt, jeg kører en AMD ATHLON 2000+, og grafikkort er ATI Radeon 9600 Pro Atlantis 256mb.
Jeg har tidligere tænkt om det var fordi den blev for varm. Men den er slet ikke varm når den går ned
Avatar billede silas_j Nybegynder
12. marts 2006 - 15:44 #3
Jeg har de nyeste drivere til både chipsæt og grafikkort. Og den har en fin temperatur når den genstarter
Avatar billede silas_j Nybegynder
07. juli 2008 - 15:38 #4
lukker tråden.