Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
12. marts 2006 - 06:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program der kan zoome lige som i tv?

Søger en program der kan zoome ind, på et billiede, et bestemt sted. Og så køre der ligesom noget over det. Så det bliver meget tydeligere.

Vh Jonas
Avatar billede groenaert Novice
12. marts 2006 - 09:39 #1
Måske kan du bruge dette:
http://www.price-media.demon.co.uk/rostrum.html

Venlig hilsen
Groenaert.
Avatar billede redhack Nybegynder
12. marts 2006 - 11:01 #2
Jeg vil nu nok mene at det er et totalt urealistisk stund hver gang man ser det...

Et billede er nu engang ikke bedre end det er..  :)
Avatar billede dadane Novice
14. marts 2006 - 15:02 #3
PhotoStory 3 (gratis) fra MS kan det. Du vælger hvor du starter og hvor du slutter og så panorere den fint hen over billedet. Det giver efter min mening en væsentligt bedre visning end blot et slideshow.

Derudover kan det gøre som du siger, - zomme ind på et billede.

Det kræver naturligvis at billedet har en opløsningen større end din skærm, - men med moderne digitalkameraer (på 10+ Mpixel selv i en mobiltelefon (som indrømmet ikke er kommet på det danske marked endnu)) så bør det ikke være der skoen trykker.
Avatar billede jonasdreyer Nybegynder
05. april 2006 - 22:53 #4
Ikke noget der ligner. Lukker