Avatar billede jones Nybegynder
02. maj 2001 - 12:04 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Snyd...

I
http://www.eksperten.dk/spm/69390
har han brugt profil \"korte_bukser\" til selv om det er hans_nielsen der er ejer af spm.

Avatar billede prodic Mester
02. maj 2001 - 12:36 #1
Hvor er snyden henne i ovennævnte spørgsmål?
Avatar billede jones Nybegynder
02. maj 2001 - 12:43 #2
se

Kommentar fra korte_bukser

Avatar billede prodic Mester
02. maj 2001 - 12:49 #3
Ja men at det direkte er snyd, kan jeg ikke selv se.

Tjek begge profiler - Hans Nielsen har været med i 132 dage og Korte_bukser har været her i 3 dage.
Det er jo ikke \"normal\" snyder praksis.

kommentaren kan dog godt tolkes hen i retningen af snyd, men kan også tolkes derhen af at brugeren håber at en anden laver det, da han ikke selv kan maske billedet pga. Copyright-tingen.
Avatar billede jones Nybegynder
02. maj 2001 - 12:54 #4
Hmm i
http://www.eksperten.dk/spm/69413
skal korte_bukser havde lavet noget af det samme inden for samme. og så er billedet inden for samme genre, og også til en \"stor\" opgave.

Lidt usansynligt.
Avatar billede prodic Mester
02. maj 2001 - 12:58 #5
hmm hvad med ordet tilfældighed?
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
03. maj 2001 - 08:04 #6
for mig at se er der helt sikkert tale om snyd. Korte-bukser og Hans_nielsen er da den samme!

Prøv også at gøre navnet korte_bukser! Ville du købe en brugt bil af den herre?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
03. maj 2001 - 08:07 #7
-> s_brodersen - hmm jeg ved ikke helt, korter bukser, han lyder fattig...

Helt ærligt - skulle jeg dømme vill jeg da klart råbe snyd, men jeg synes det er fint at Prodic betvivler det. Der er trods alt for meget lynjustits her på eksperten.

Jeg synes ikke der er så meget tvivl om at der er flere brugere ved den mand, men jeg er nærmest sikker på at ligegyldigt hvor megt han bliver slettet så har han bare to navne til...
Avatar billede s_brodersen Nybegynder
03. maj 2001 - 08:09 #8
Du har nok ret Morten-dyrekilde.

Det er da også for dårligt at folk ikke kan respektere at man kun må have en profil. De ødelægger det jo for os andre seriøse brugere!
Avatar billede jones Nybegynder
03. maj 2001 - 08:12 #9
For min skyld er det også lidt lige meget, men jeg blir bare lidt ærgelig hvis jeg har brugt tid på at hjælpe en mand som ikke er seriøs, og jeg ville hellere ikke havde point fra en snyder.

Avatar billede s_brodersen Nybegynder
03. maj 2001 - 08:13 #10
Jones->

Helt forståeligt. Har du skrevet til admin at de skal slettes?
Avatar billede jones Nybegynder
03. maj 2001 - 08:28 #11
ik´ andet end dette. Da det bare er en oplysning, om at der endnu er 1 snyder, men jeg kunne godt tænke mig en kommentar fra \"snyder\"
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
03. maj 2001 - 08:53 #12
snyder jeg jones?
Avatar billede jones Nybegynder
03. maj 2001 - 08:56 #13
Kommentar fra korte_bukser
02/05 2001 11:33:04    jones->

Håber du alligevel gør det jones.\'

Der er vist ikke så mange frivillige :-)

eftersom at det er korte_bukser som svare for dig, så må jeg sige ja. Der er stor sansylighed for det.

men vil bare godt høre din kommentar til det.
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
03. maj 2001 - 09:13 #14
Jones->

Jeg har været på i.....4-5 måneder her på eksperten. Ville det ikke være mærkeligt hvis jeg som forholdsvis rutineret bruger skulle lave så dårlig snyd?

Korte-bukser har til sammenligning været her i et par dage. Måske er det en gammel bruger som gerne vil lave lidt ravage. Jeg ved det ikke. Men prøv at høre på navnet :Korte-bukser. Tror du han er seriøs?

Kigger du på de spørgsmål jeg oprettet og deltaget i i tidens løb, har jeg været aldeles seriøs.

MVh Hans Nielsen
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2001 - 14:41 #15
hans_nielsen> Du skal bruge nogle maskede billeder af IBM bossen, korte_bukser skal bruge maskede billeder at det indre af en computer. Samme dag, og i deltager i samme spørgsmål..

I rest my case!
Avatar billede hans_nielsen Nybegynder
04. maj 2001 - 18:44 #16
el_baro->

jeg er jo ikke ligefrem nogen ny bruger. Tror du jeg kunne være så dum at lave sådan en stor fejl?
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
04. maj 2001 - 21:13 #17
alle kan lave sådan en fejl - jeg har selv gjort det og njeg er også gammel bruger, såden holder ikke hans!

Men jeg må til gengæld holde med både hans og Prodic her - han er gammel og seriøs bruger, lad ham sidde over denne gang, så længe de ikke udveksler point...
Avatar billede kapla Nybegynder
09. maj 2001 - 10:40 #18
Lukker du lige?
Avatar billede jones Nybegynder
09. maj 2001 - 10:54 #19
Kapla0 >> sorry havde lige glæmt spørgsmålet blandt alle de andre.

Morten_dyrekilde >> helt enig med dig.