Avatar billede comrades Nybegynder
11. marts 2006 - 10:32 Der er 2 kommentarer

bærbar som kan spille

jeg skal have en ny cpu og er nødt til at købe en bærbar. Jeg vil gerne vide hvilket grafikkort skærm og proccessor jeg skal kigge efter hvis jeg gerne vil kunne spille feks counter strike og den slags.
Avatar billede comrades Nybegynder
11. marts 2006 - 10:40 #1
er Genex en god producent til slige cpuér
Avatar billede ghost21 Nybegynder
13. marts 2006 - 18:18 #2
kig på edbpriser og se efter, ellers så skal proccessoren op på en 2 til 3 GHZ med 1Gb ram, tjek skærmene ud på edbpriser

Optimalt bør grafikkortet kunne råde over 128MB eller 256MB ram og understøtte DirectX9 fuldt ud, såsom modeller med integreret grafikkort baseret på Nvidia GeForce Go 6600, 6800 og 7800 samt ATi Mobility Radeon X800. Bemærk dog, at jo bedre og hurtigere grafik, desto kortere batteritid. I modsætning til i stationære computere kan grafikkortet generelt ikke udskiftes i bærbare computere; derfor bør du vælge grafikkortet med omtanke.

god fornøjelse