Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
11. marts 2006 - 07:28 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Design logo med ordet Jepperdy

Jeg vil høre om der er nogen som kan hjælpe mig med at lave et banner/logo med ordet Jepperdy

Det må gerne være en meget stilrent tekstlogo uden noget andet nødvendigvis.

Størrelsen max 400px bred og 90px høj
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. marts 2006 - 11:28 #1
Hvilken slags side er det til? Sjov, alvorlig?

-madshammer
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. marts 2006 - 11:35 #2
Hvad med baggrundsfarve? Er det et banner, eller ér det et logo? Når du siger stilrent tekstlogo, mener du så bare en speciel skrifttype, på en ensfarvet baggrund?
Avatar billede madshammer Nybegynder
11. marts 2006 - 12:02 #3
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
11. marts 2006 - 15:02 #4
Kigger lige på det ... har ikke været hjemme. Men baggruindsfarve vil være lys, må gerne kunne påasse sammen med flere forskellige farver på resten af siden
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
11. marts 2006 - 15:03 #5
Tekst-typen på 1 kan jeg godt li', men der må gerne være lidt friske farver med i skriften
Avatar billede lp-freak Nybegynder
11. marts 2006 - 16:34 #6
Avatar billede chico-dk Nybegynder
11. marts 2006 - 19:44 #7
Avatar billede rar_jacobsen Nybegynder
12. marts 2006 - 17:21 #8
Jeg vælger at lukke allerede nu men har delt pointene ud til jer som tak for forsøget. Skal ærligt indrømme at jeg midt i det hele selv kom frem til et fornuftigt logo