Avatar billede traeger Nybegynder
10. marts 2006 - 19:09 Der er 2 kommentarer

Hvorfor virker mine rollovere ikke?

Jeg har lavet en side til et website for nogle venner i photoshop. Hurtigt kan det fortælles at det i bund og grund drejer sig om en dame der skal klæde sig af efter hvor man trykker på skærmen.
Men når jeg laver rollovere i imageready, virker de ikke når jeg "preview'er" virker de ikke optimalt. Det er kun skyggerne der ændrer sig på billedet. Hvad har jeg gjort forkert.
alle mine layers er navngivet på engelsk, så skulle ikke være problemmer med å,ø og å, desuden er der ikke brugt store bogstaver og ingen af layerne begynder med et tal...
Hvad gør jeg galt?
Avatar billede weblex Nybegynder
10. marts 2006 - 20:59 #1
Har du mulighed for at uploade filen - så vil jeg gerne kigge på det.
Avatar billede traeger Nybegynder
11. marts 2006 - 13:25 #2
desværre, har jeg ikke...