Avatar billede baun Nybegynder
10. marts 2006 - 17:18 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Trådløst netværkskort.

Min stationære pc er koblet på nettet via Stofanet. Nu har jeg fået en bærbar i huset, og vil også have den på nettet (trådløst). Jeg er klar over at jeg skal have en router og have abonnementet hos stofa ændret. Min tvivl er, om netværkskortet i den stationære er til trådløs forbindelse. Jeg kan se det hedder: SMC EZ card, 10/100 SMC 1211TX.
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:23 #1
Det tvivler jeg på det er.
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:25 #2
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:25 #3
Beklager det er det ikke se beskrivelse fra SMC's hjemmeside:

Link til beskrivelse som er kopiret ind:

SMC's EZ Card 10/100 PCI network card is among the most affordable Fast Ethernet cards on the market today. And, it couldn't be easier to use. This 32-bit PCI card is fully auto-configurable upon power-up through the host computer's BIOS setup program. It supports 32-bit data transfer mode and early receive and transmit interrupt to eliminate I/O bottlenecks. And, it features bus-master architecture to reduce CPU utilization. The result is increased throughput. ??This dual-speed card has a single RJ-45 connector for both data rates, making it simple and cost-effective for you to future-proof your network. And, it features Auto-Negotiation for automatic selection of the highest data rate and operating mode supported by the attached device. Simply connect the card to an Ethernet hub or switch and it will operate at 10 Mbps. When you need additional bandwidth, just connect the card to a Fast Ethernet device and it will automatically operate at 100 Mbps
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:26 #4
Men sådan en trådløs fidus er ikke dyr.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:26 #5
Nej du kan få dem fra 300 og opefter :)
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:27 #6
Det er et netkort og en trådløs router koster fra 600,.kr og opefter
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:27 #7
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:28 #8
Hehe dragon du skal altid prale :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:29 #9
Her er en USB version med Router 995 .-

  http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=240379
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:29 #10
:-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:30 #11
Jeg må indrømme jeg ikke læste dit indlæg inden jeg skrev mit.
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:30 #12
Damm you :)
Kan foresten god lide dine indlæg og dine forklaringer
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:30 #13
Takker ;-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 17:33 #14
Hvadså baun, kan du bruge det til noget ? ?
Avatar billede baun Nybegynder
10. marts 2006 - 17:47 #15
Point givet til Dragonknight for brugbart svar. Tak!
Avatar billede johnnymadsen Nybegynder
10. marts 2006 - 17:59 #16
Baun du har selv taget point :)
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 18:15 #17
Han er ny, og ved ikke bedre.

Baun du kan se her hvordan man gør her på eksperten: http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede dragonknight Juniormester
10. marts 2006 - 18:20 #18
Jeg ser også at du har lagt 200 points på dette spørgsmål. Det er alt for meget. 15 point ville være tilstrækkelig for et spørgsmål af denne type.

Spørger skal ikke lægge svar, med mindre det er for at tage point tilbage.
Jeg kunne godt have lagt min 2. kommentar som svar, for det er kotyme, at gøre dette, når man har løsningen på spørgsmålet. Det er selvfølgelig min fejl, og man kan sige jeg er selv ude om det. Jeg skal nok "lokke" point ud af dig en anden gang.