Avatar billede mpjc Nybegynder
10. marts 2006 - 13:49 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med Enavn!

Hej!

Jeg står overfor at skulle webhotel udbyder, og har kigget en del på Enavn.

Men inden jeg beslutter mig for, at skifte vil jeg lige høre om nogle har nogle erfaringer med Enavn iforhold til stabilitet og support osv.
Avatar billede killermaster Nybegynder
10. marts 2006 - 19:15 #1
hejsa

Tja lad os kigge på deres priser :

small hotel koster 49 kroner om måneden for 125 Mbytes plads og følgende trafikbestemmelser :

citat "..Trafikken er ubegrænset, for alm. brug af web + mail..."

Las os kigge på den passus, ubegrænset trafik for alm. brug af web... men hvad er almindelig brug af web ??

Lidt mere citat "... Har du imidlertid et site, hvor der er er stort forbrug af båndbrede, bedes du kontakte os, da vi har en masse løsninger, der ikke fremgår her...."

Dette betyder, at du lige pludselig ikke får fri trafik og der står ikke defineret hvad fri trafik er.....

Du bør se dig om efter en hvor du ved hvor meget trafik du får for pengene... fri trafik er bluff og intet andet.

Selv bruger jeg :

http://www.easywebhost.org/

Der får du væsentligt mere for 49 kroner om måneden, du kan få det der hedder websuite-40 for den pris det koster hos enavn og du får følgende :

400 Mbytes plads, 40 GB trafik og 40 email adresser

Venlig hilsen

Killermaster
Avatar billede arne_v Ekspert
10. marts 2006 - 20:48 #2
"fri trafik men ikke hvis ..." er en mystiks ting

men enavn er langt fra den eneste som bruger den
Avatar billede mpjc Nybegynder
11. marts 2006 - 10:18 #3
Hej!

Tak for svarene...

Har nu kigget lidt yderligere rundt på nettet og fandt dette firma www.jepponet.dk er det de 59 kr. værd?

Eller hvad?
Avatar billede killermaster Nybegynder
11. marts 2006 - 19:14 #4
mjpc...

NEJ, der findes andre der gør det billigere og bedre...

Men du må jo selv om hvad du vil have, jeg har allerede anvist dig en

Killer master
Avatar billede mpjc Nybegynder
12. marts 2006 - 09:01 #5
Så vidt jeg kan se tilbyder easy... ikke telefon support, hvilket jeg stiller som et krav.
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2006 - 11:47 #6
Prøv at se på www.acomma.com
Avatar billede mpjc Nybegynder
13. marts 2006 - 11:53 #7
hej!

umiddelbart synes jeg at det lyder lidt dyrt... i hverfald i forhold til hvad jeg får hos www.jepponet.dk
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2006 - 12:59 #8
Jeg kom bare med et bud, jeg kender ikke de 2 andre af erfaringer, men har hørt at enavn´s support bliver ringere, hvis en kunde viser sig utilfreds med dem. Jepponet kender jeg ikke og kan derfor ikke give dig erfaringer.
Avatar billede mpjc Nybegynder
13. marts 2006 - 15:36 #9
ok... tak for din info omkring Enavn.

lader den stå lidt åben endnu
Avatar billede mpjc Nybegynder
13. marts 2006 - 15:40 #10
hvis der er nogle som kender nogle webhoteller der kan klare disse krav må de gerne skrive:

ASP
ASP.NET
PHP
Webmail
Telefon support ( gratis )
Min. 75 MB plads.
Max. 59 kr. pr. mdr.
Avatar billede killermaster Nybegynder
13. marts 2006 - 20:18 #11
Hej igen mpjc

Du skriver intet om hvilken version af asp og asp net du skal bruge.
En Apache webserver kan jo det du efterlyser, dog kun til version 1.1
Avatar billede mpjc Nybegynder
14. marts 2006 - 07:08 #12
Umiddelbart vil jeg mene at det er version 2.0
Avatar billede mpjc Nybegynder
27. juli 2010 - 15:38 #13
Valgt Scannet.
Avatar billede mpjc Nybegynder
27. juli 2010 - 15:38 #14
Svar