Avatar billede lassefos Nybegynder
10. marts 2006 - 00:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde slettet data fra harddisk

Vidste ikke under hvad kategori jeg skulle stille spørgsmålet så valgte bare styresystemer - generelt...

Problemet er at min stedfar elsker musik, og han har lagt 8gb musik ned på computeren og brugt med itunes... Han har derefter skulle ligge det over på en ekstern harddisk... Det gjorde han så og så uintelligent som han var, slettede han så det hele på harddisken inden han tjekkede om det var overført korrekt til den eksterne harddisk... Det var det ikke...

På forhånd tak

Og derfor er mit spørgsmål så om man kan genoprette musikken... Ved at intet helt bliver slettet fra harddisken... Har hørt man kan bruge programmer til at genoprette harddisk materiale.. Men kan i anbefale nogle programmer? Og er det overhovedet muligt?
Avatar billede boxer Nybegynder
10. marts 2006 - 00:53 #1
Når filerne blot er slettet, burde det ikke være nogen sag at finde dem igen. Prøv det gratis program herfra:
http://www.pcinspector.de/file_recovery/dk/welcome.htm
Der er også en mindre vejledning på siden.

Du skal bare huske at du ikke må skrive/installere noget på den harddisk hvor filerne er slettet fra.

Der findes også andre programmer, men prøv det først.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. marts 2006 - 00:57 #2
http://www.nettips.dk/default.asp/KatId=97/SubId=97/id=1453/text=Red+tabte+data
Kender ikke programmerne, men de er måske en mulighed?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
10. marts 2006 - 00:58 #3
Der var du hurtigst.
Avatar billede lassefos Nybegynder
10. marts 2006 - 18:05 #4
boxer du har gjort det igen... du skal bare lige lave svar i stedet for kommentar så jeg kan give dig point
Avatar billede boxer Nybegynder
10. marts 2006 - 21:12 #5
Så kommer der et svar her :o)