Avatar billede mikkelsune Nybegynder
09. marts 2006 - 21:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DNS på child domain

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til oprettelse af DNS på child domain, nogle der kan hjælpe mig eller har et link til en god trin for trink guide ? :)
Avatar billede cmoz Praktikant
09. marts 2006 - 23:11 #1
Kan den her bruges?

How To Create a Child Domain in Active Directory and Delegate the DNS Namespace to the Child Domain:
http://support.microsoft.com/?kbid=255248
Avatar billede mikkelsune Nybegynder
19. december 2006 - 12:31 #2
Ja, den kunne bruges. Du må undskylde mit sene svar. Bare post et svar
Avatar billede cmoz Praktikant
19. december 2006 - 13:57 #3
Bedre sent end aldrig ;)