Avatar billede bouggi Nybegynder
09. marts 2006 - 17:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Sætte flere pic. til en fil

Hey hey

vi sidder og skal lave en fil som kan vise eks. 3 billeder der skiftevis vipper drejer eller noget..
det kunne eks. være at billederne blev vist på en terning der blev drejet rundt på skærmen..
har set funktionen i en screensaver en gang for lang tid siden..
men vi vil meget gerne undgå denne løsning..
så spørgsmålet er ??
Findes der et stykke software som kan løse problemet

Bouggi
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 17:55 #1
Du kan prøve at gå ind på www.download.com og søge efter et program.. der er enormt mange programmer både freeware og trial versioner..

held og lykke :)
Avatar billede bouggi Nybegynder
09. marts 2006 - 20:33 #2
Se jeg har jo søgt på google..
Men hva F. skal jeg søge efter..
evt. et par navne på de progs der kan bruges
Avatar billede monkeylover Nybegynder
09. marts 2006 - 20:41 #3
Øhh.. jaaa.. du kan jo prøve med hmm :S flash picture shower.. :S ej ved det ikke... hmm men på www.download.com er der bare en fin inddeling af programmerne jo.. :| just trying to help m8...
Avatar billede bouggi Nybegynder
12. marts 2006 - 17:11 #4
det er endnu ikke lykkedes at finde noget prog der kunne klare opgaven så med mindre at du sidder inde med et link til det rigtige prog.. så lukker jeg i løbet af aftenen
Avatar billede bouggi Nybegynder
22. marts 2006 - 17:21 #5
Lukker