Avatar billede peter_jensen Nybegynder
09. marts 2006 - 12:32 Der er 4 kommentarer

parent paths på surftown

Jeg har problemer med at includere en fil på mit webhotel hos surftown, da de ikke understøtter parent paths (../).

Derfor virker dette ikke:
<!--#include file="../funktioner.asp"-->

Filen der kalder dokumentet ligger her:
"www.mitweb.dk/minmappe/minfil.asp"

og filen jeg vil includere ligger her en mappe længere tilbage:
"www.mitweb.dk/funktioner.asp"

Hvordan includere jeg nu filen "funktioner.asp" i mine dokumenter uanset hvor de ligger på webhotellet.

Jeg forestiller mig en kombination af <!--#include file="../funktioner.asp"--> og Server.Mappath()

Please help
Avatar billede ttopholm Nybegynder
09. marts 2006 - 12:48 #1
Avatar billede ttopholm Nybegynder
09. marts 2006 - 12:49 #2
du skal bruge #include virtual="funktioner.asp" istedet...
Avatar billede peter_jensen Nybegynder
09. marts 2006 - 12:57 #3
Ja...har faktisk også lige ændret det til:
<!-- #include virtual="/funktioner.asp" -->

Men det virker desværre ikke. Vil også gerne have serveren til selv at finde stien f.eks. med server.mappath
Avatar billede peter_jensen Nybegynder
09. marts 2006 - 13:34 #4
Har benyttet den fulde sti til filen i stedet for...
Men hvis nogen kan lave en kodelinie der er en kombination af include og mappath er jeg stadig interesseret =:o)