Avatar billede rbruus Nybegynder
09. marts 2006 - 05:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af skærm

Jeg har en bærbar computer og er lidt i tvivl om hvordan den korrekte måde er at rengøre skærmen. Hvad bruger i for at få fedtede fingre af med?
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. marts 2006 - 05:31 #1
isopropylalkohol eller skærmrens som kan købes i en Pc butik
ALDRIG sprit eller rensebenzin eller lign.
Se i øvrigt i din manual der står en liste over kemikalier du kan bruge uden at ødelægge skærmen.
Avatar billede rbruus Nybegynder
09. marts 2006 - 05:36 #2
Jeg takker og bukker mange gange for svaret mobius6. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2006 - 11:54 #3
mobius.. jeg har altid bar brugt noget vinduesrens spray... som til pejle.. og så et tørt viskestykke.. kan man heller ikkd ? :O
Avatar billede rbruus Nybegynder
09. marts 2006 - 13:16 #4
Jeg har selv kun brugt alm. vand, for jeg har ikke turde at tage nogle kemikalier på. Det har bare ikke virket særlig godt.
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2006 - 13:50 #5
rense servietter til tlf olign er også fine