Avatar billede sbaht Nybegynder
08. marts 2006 - 20:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Visning af ur på websiden + label.

Jeg skal have vist datoen samt tidspunktet hvor applikationen er blevet åbnet/gemt. Der skal udover ovenstående to ting også vises et textfeldt med en tekst som skifter alt efter hvilket tidspunkt på døgnet det er(morgen - Middag - Aften).
Er der nogen der har nogen gode bud på det??
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
08. marts 2006 - 20:54 #1
Er det på en hjemmeside ?
Avatar billede sbaht Nybegynder
08. marts 2006 - 20:58 #2
Ja
Avatar billede stubid_cat Nybegynder
09. marts 2006 - 08:40 #3
Hvad med at gemme DateTime.now i en session eller viewstat når du åbner siden og så overskrive den når du gemmer.
Avatar billede sbaht Nybegynder
11. marts 2006 - 20:16 #4
Det var da måske ne mulighed, jeg må lige prøve mig lidt frem.
Avatar billede snepnet Nybegynder
12. marts 2006 - 17:10 #5
såvidt jeg læser dit spørgsmål - skal du nok nærmere gemme oplysningen i Application, go du skal gøre det når din app starter.
hvis du tilføjer en global.asax fil til dit site - og laver noget i denne stil i den.

void Application_Start(object sender, EventArgs e)
{
    Application["app_time"] = DateTime.Now;
}

så kan du tilgå fra hvor du har lyst ved :

DateTime dt = (DateTime)Application["app_time"];

mvh
Avatar billede sbaht Nybegynder
22. marts 2006 - 11:31 #6
Kom med et svar, så er der lidt point..
Avatar billede snepnet Nybegynder
22. marts 2006 - 20:16 #7
kommer her :o)
mvh