Avatar billede busschou Praktikant
08. marts 2006 - 19:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Erfaring med COMX

Min boligforening overvejer at spytte 330.000kr ind i at få internet, tv, og ip-tlf fra www.comx.dk
Jeg tænker om nogen kender til dette firma og har erfaringer?
Man hører tit om fup og fiduser i den branche synes jeg.
Endvidere tilbyder de 20mbit/20mbit forbindelser til ingen penge.
Det finder jeg utroligt, til dels fordi der mig bekendt ikke er fiber der hvor jeg bor
Men også fordi det vel kræver stor hastighed hele vejen igennem nettet?
Altså hvis jeg har 20mbit til et led, men det næste kun har 10mbit, så har jeg jo stadig kun de 10mbit til rådighed

Så ja - jeg søger vel bare nogle erfaringer og råd inden jeg siger god til min bestyrelse :o)
Avatar billede doc404 Novice
08. marts 2006 - 20:14 #1
De har vist en lidt blakket fortid med direktøre ind og ud samt diverse andre ting...

Men der er vist styr på tingene nu.

http://www.computerworld.dk/art/31765?a=company&i=167

og

http://www.computerworld.dk/art/31980?a=company&i=167
Avatar billede busschou Praktikant
13. marts 2006 - 21:46 #2
Jeg siger tak for links, hvis du vil have point så skriv, og ellers så får jeg så at se hvordan det går med det, ender vist med vi får det