Avatar billede thb Nybegynder
08. marts 2006 - 18:09 Der er 5 kommentarer

Kan køre på ledning

Hej alle,

Jeg har en iPaq 2210... Den vil kun tænde hvis jeg sætter den til strøm, og så skal jeg konfigurere den... Når den så har siddet i strøm til batteriet sig 100%, og jeg så tager ledningen fra så slukker den, og den skal så om konfigureres igen, når det bliver tændt (med ledning i).

Inde under settings->batteri står der "AC only".

Er der nogle der kan hjælpe.

Thomas
Avatar billede gl.k. Nybegynder
08. marts 2006 - 18:13 #1
Batteriet kan ikke holde på strømmen længere og trænger til at blive skiftet ud, vil jeg mene.
Avatar billede thb Nybegynder
08. marts 2006 - 18:58 #2
Jeg har lige skiftet batteriet..

thomas
Avatar billede mikes Nybegynder
10. marts 2006 - 16:36 #3
Jeg ville lige checke om batteriet er ordentlig monteret og så lave en HARDWARE reset - kender desværre ikke kombinationen på en 2210, sorry
Avatar billede liebing Nybegynder
15. marts 2006 - 08:32 #4
Kan det måske være noget med en løs forbindelse til batteriet?
Avatar billede thb Nybegynder
15. marts 2006 - 15:56 #5
Jeg ved det ikke helt... Hvordan skulle tjekke det...
Det virker dybt underligt, for da jeg prøvede en inde på mit arbejde magen til, gjorde den det helt samme...

Thomas