Avatar billede thomze Nybegynder
08. marts 2006 - 15:57 Der er 1 løsning

NFS klienter

Jeg har lige et lille spørgsmål, tidligere har jeg kørt med WRQ Reflection "NFS Connection" så jeg har været i stand til at se et skjult drev gennem firmanetværket, men da jeg har fået windows 2000 på min gamle computer i stedet for 98, er wrq ikke længere kombitabelt.

Jeg skal derfor enten bruge en ny "gratis klient" eller hvis der er nogle andre der har gode råd til hvad jeg kan gøre.

Det skal være så man kan se et "N:" drev i Denne computer så det kan bruges gennem kommandoprompten og ikke bare en ftp klient.

Håber i kan hjælpe, er lidt på herrens mark!

Mvh. Thomas
Avatar billede thomze Nybegynder
24. november 2006 - 16:55 #1
123456