Avatar billede vagn16 Nybegynder
08. marts 2006 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Freelance webdesigner / asp programmør søges

Jeg søger en freelancer der kan lidt af hvert til at videreudvikle et eksisterende site med funktionalitet og design. Sitet formidler viden om træning, kost og motion. Det er rimeligt simpelt bygget op i asp med en access database og et mindre hjemmebygget CMS bagved. Opgaverne spænder fra design til sitet, bannerproduktion over programmering til udvikling af nye features. Der er pt. gang i sprogversionering som bliver noget af det første du skal fuldføre.

Krav:

-    asp
-    html
-    access
-    photoshop

Du skal helst bo i Københavnsområdet eller i Nordsjælland, og kunne arbejde et par timer om ugen, enten hjemme eller i Farum hvor sitet har til huse.

Send et par ord om dig selv sammen med eksempler på dit arbejde - fortæl gerne hvad du præcist har haft ansvar for ved løsningen af opgaverne. Angiv også gerne et prisniveau - kr./timen.

Venlig hilsen

Pelle
Avatar billede gadebarnet Nybegynder
08. marts 2006 - 14:32 #1
www.cyklopstudio.com prøv der :)
Avatar billede no_doubt Nybegynder
08. marts 2006 - 17:41 #2
du må meget gerne kontakte mig via www.firmdesign.dk
Avatar billede vagn16 Nybegynder
24. november 2008 - 10:41 #3
Gammelt spørgsmål. Lukker det...