Avatar billede bellagio Nybegynder
08. marts 2006 - 12:20 Der er 1 løsning

Proxy server, adgang til blokerede sider.

Jeg har et spørgsmål vedr. adgang til blokerede sider.

Konkret er udspringer det af at jeg på mit arbejde ikke har adgang til gmail via min browser. Reelt er problemet ikke så stort, da alle har fået sat deres outlook op til også at hente deres private mails. Men det er da en moltivation til at finde på noget at lave i fritiden :o).

Jeg ved der findes utallige gratis anonymizers på nettet, men:
-for det første er det ikke lige så sjovt som at være med til at lave noget selv.
-for det andet er der vist et problem mht. gmail, jfr. http://www.webmasterworld.com/forum100/176.htm
-for det tredje behøver det ikke være "anonymt" surfing, da jeg ikke har et problem med at administratoren kan se hvilke sider jeg besøger.

Haves:
webhotel hos b-one
yderst sparsom viden til programering

Så det jeg vil lave er en side, hvor jeg i toppen (fx top frame) kan indtaste en url, og denne side så vises nedenunder (nederste frame). Siden skal så bare kunne vises til trods for blokeringen.

Nogle der kan hjælpe med dette?
Avatar billede bellagio Nybegynder
17. marts 2006 - 09:34 #1
lukker