Avatar billede hotdp Nybegynder
08. marts 2006 - 08:28 Der er 5 kommentarer

Hvordan sættes en PDA op til at køre et JAVA program.

Har sat det i PDA sektionen men der er ikke nogen der har kunne hjælpe mig der :( så prøver her! Giver begge gnage point til den der kan hjælpe:

http://www.eksperten.dk/spm/692919

Mvh David
Avatar billede datasource Nybegynder
08. marts 2006 - 08:54 #1
Hvilket styresystem er der på din PDA ?
Avatar billede hotdp Nybegynder
08. marts 2006 - 11:01 #2
Det er windows 2003 (CE tror jeg?)

Jeg har fået Cream installeret på den og det virker vidst okay? Men hvordan for jeg mit java program over på PDAen og hvordan for jeg det startet op/kører det ?
Avatar billede thomaswinterberg Nybegynder
08. marts 2006 - 20:40 #3
Avatar billede theprofessor Nybegynder
13. marts 2006 - 16:30 #4
Der er 2 versioner af Windows mobile:  2003 og 2005
For at installere en javaprogram (.jar fil) på PDA'en skal du have "java virtual machine" installeret, som er tilfælde med f.eks. Nokia telefoner. Java VM udpakker så .jar filen som program der kan køres...
Problemet er nok, at Microsoft har pillet Java VM ude af 2003 produkter....
Avatar billede hotdp Nybegynder
13. marts 2006 - 18:39 #5
Jamen jeg mangler stadig en Emulator der svare til pocket pcen så jeg kan teste mine programmer inden de kommer over? For dem der ligger i wirelesstoolkit er kun Mobil tlfer?