Avatar billede tni Juniormester
07. marts 2006 - 08:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Afspille mp4 på HP2210 pda

Hej.
Jeg har nu via iTuners hentet noget film som podcast.
Jeg havde regnet med at jeg kunne bruge min pda HP2210 til at se filmen på.
Problemet er barer at den ikke kan afspille film som mp4.
Hvad skal jeg så gører.

Er der nogen programmer som kan lave det om eller en afspiller som kan installeres på min pda???

mvh TNI
Avatar billede bemula55 Nybegynder
07. marts 2006 - 10:19 #1
Prøv The Core Pocket Media Player.

Den har jeg selv haft succes med til at afspille divx men der står at den også burde kunne mp4. Står i samme situation som dig men afventer et 512 mb. kort fra nettet så jeg kan få podcastne over på min h4150

http://corecodec.org/frs/download.php/369/tcpmp.setup.0.71.exe
Avatar billede bemula55 Nybegynder
07. marts 2006 - 10:21 #2
Hmm.... linket virkede vist ikke

prøv downloadsiden her
http://corecodec.org/frs/?group_id=53&release_id=224#r224

Vælg tcpmp.setup.0.71.exe
Avatar billede tni Juniormester
08. marts 2006 - 12:44 #3
jeg har nu prøvet men den siger bare at der ikke en noget program tilknyttet tv.mp4

Der må noget mere til men???
Avatar billede bemula55 Nybegynder
08. marts 2006 - 16:06 #4
okay.... nu har jeg også selv fået mit sd kort og kan heller ikke få det til at virke... Så vidt jeg har kunne læse mig frem til i går aftes så er der ikke udviklet et egentligt codec til afspilning af mp4 endnu... men det skulle vist være lige på trapperne... Dog fungerer mp4 til dels med et af de tidligere codec der hedder ffmpeg, som kan hentes på corecodec.org. Det kører dog så langsomt at det er ubrugeligt...

Tror desværre vi er nødt til at vente på at de kloge drenge for udviklet det rigtige codec... det hedder vist AVC
Avatar billede tni Juniormester
09. marts 2006 - 08:56 #5
Ok.
Du får point for du har da forsøgt noget.

Får du det til at virke så giv mig lige en mail

tni
Avatar billede bemula55 Nybegynder
09. marts 2006 - 11:53 #6
okay... det gør jeg
Avatar billede la_sat Nybegynder
29. juli 2008 - 14:07 #7
Du kan bruge nero mobile, den klare mp4 ipod format ;) den bruger jeg med ipaq 2210