Avatar billede flash_gordon Nybegynder
01. maj 2001 - 21:56 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Søger folk der mangler lidt flash på deres hjemmeside

Jeg søger lidt flash erfaring, og måske en lille rund 5\'er i nu og næ, og derfor hvis nogen mangler et simpelt banner, eller noget andet, så er jeg på!
Jeg har forresten ICq 109367922
Avatar billede 7th Praktikant
01. maj 2001 - 22:04 #1
Du må da gerne prøve at lave nogle simple knapper til min lille side hehe ;)
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
01. maj 2001 - 22:16 #2
Har 7th en hjemmeside så man kan se hvilken stil du søger?
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. maj 2001 - 22:21 #3
Tryk på hans navn... det er vist hans allesammen.
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
01. maj 2001 - 22:32 #4
Avatar billede 7th Praktikant
01. maj 2001 - 23:40 #5
Sorry, det er siden www.justrandb.cjb.net.
Kunne godt bruge nogle nye knapper. Samme form men helst i en helt rødlig farve med en eller anden form for mouseover/flasheffekt.
Avatar billede 7th Praktikant
01. maj 2001 - 23:42 #6
Sad lige og puzzlede lidt med et billed, så var ikke lige online...
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. maj 2001 - 18:08 #7
jeg ved ikke...en lillebitte intro...men kan desværre kun bile til point....da jeg ikke sidder med $$ til halsen i øjeblikket.....men kan man få nogle ref.? :o)

/MN
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. maj 2001 - 18:09 #8
blive *GG*

/MN
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
02. maj 2001 - 19:27 #9
Til Master memo

jo, jeg kan godt lave en intro, men hvad skal den indeholde, hvilken stil osv.
Men hesyn til pointene... så ville jeg være alt for taknemlig for bare en lille slat penge.. et symbolsk beløb, det ville være alt for rart!

Avatar billede flash_gordon Nybegynder
02. maj 2001 - 19:29 #10
og til 7th.
Jeg kan godt lave nogen knapper, men det blive først på mandag da jeg har en truende historie opgave om reformationen. Men jeg er på. Ehm.. med hesyn til point/penge, hvad havde du tænkt dig der?
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. maj 2001 - 20:52 #11
Flash_Gordon...sorry, men jeg har NOLLER penge i øjeblikket..og jeg forstår de halt at du ikke gider hvis der ikke kommr monetos på bordet...men hvis du fik helt VIDT lyst til det så...må du MEGET gerne sige et..må jeg ellers se hvad du har lavet?

/MN
Avatar billede 7th Praktikant
03. maj 2001 - 03:38 #12
Knapperne haster slet ikke...
Omkring penge - got no one hehe ;)
Pointz - jep, kan da godt smide nogle i hovedet på dig, men nu ved jeg jo ikke lige hvor meget sådanne nogle knapper er værd, eller for den sags skyld hvor meget du overhovedet kan. Så kan du ikke lige smide et link op til noget andet du har lavet før...
Avatar billede 7th Praktikant
03. maj 2001 - 14:28 #13
Hhmm nemo og mig skal åbenbart være testkaniner, for at du kan få dig noget flash erfaring, og så skal vi ovenikøbet give dig noget for det !!! Næ du...Hmmm er ude, hvis jeg virkelig ønskede nogle flash knapper havde jeg jo nok forlængst oprettet et spørgsmål i design...
Man laver jo hellere ikke en prøvsmagning, hvor gæsterne skal betale for få lov til at smage, for derefter at kunne melde ud om maden er god !!!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
03. maj 2001 - 17:23 #14
..hehe...7th...lige mine ord...finder det ret USAMAGELIGT! *GG*

/MN
Avatar billede hopeful Nybegynder
04. maj 2001 - 08:05 #15
Vær nu lidt søde - I kunne da godt give en krone for en knap. 3 knapper = 3 kroner, indbetalt over giro med gebyr på 15 kr.

Avatar billede 7th Praktikant
04. maj 2001 - 19:58 #16
Står der idiot på ryggen af mig ???
Desuden må man ikke ha\' to profiler her på eksperten !!!
Avatar billede hopeful Nybegynder
04. maj 2001 - 21:06 #17
Hvem har to profiler?
Jeg syntes blot, I skulle være flinke over for fyren, der ønsker at prøve kræfter med the real world!
PS: Kan ikke se din ryg - 7th.!
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
06. maj 2001 - 14:59 #18
Det er ligesom hunden, der vælger hvilket menneske, den bedst kan lí. I får kamp til stregen.

1 år gammel - http://www.grobian.cjb.net/
Om 1 år - www.halsbrand.dk
Avatar billede flash_gordon Nybegynder
21. maj 2001 - 16:01 #19
nå..