Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
06. marts 2006 - 22:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

mangler odds logo

Hejsa allesammen....

Jeg har sammen med to andre lavet en lille klub, som vi kalder 20 kilo klubben. Vi skal have lavet logo, hvor der et 20-tal midt i og så to k'er ved siden af eller nedenunder. Da det har noget med odds og penge at gøre må der gerne være nogle pengesedler på logoet og måske også nogle odds (eks. 1,75 eller 2,25...)

Hvis nogle ville lave et sådan logo vil vi blive meget glade..!!

/morten
Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
07. marts 2006 - 11:19 #1
så kom der lige 36 points ekstra i puljen....nogen der er friske på at hjælpe nu??
Avatar billede thachairman Nybegynder
07. marts 2006 - 13:06 #2
Og jeg smider 300 point oven i til dem der hjælper til:)

Hilsen formanden for 20K

P.S et enkelt tip kan i da osse få oven i hatten.!
Avatar billede fluse Nybegynder
08. marts 2006 - 08:45 #3
Avatar billede thachairman Nybegynder
08. marts 2006 - 12:22 #4
Hej Fluse...Det ser sgu godt ud:) Er det muligt man kan få lidt farve på, så dollartegnet evt er grønt, eller noget derhen af, og eventuelt gøre det lidt mere 3D agtigt?? men ideen til logoet er helt perfekt..Godt arbejde.!
Avatar billede fluse Nybegynder
08. marts 2006 - 16:04 #5
Farve kan man jo altid smide på ;)... Det med at gøre det mere 3D agtigt er heller ikke noget problem. Kigger på det i morgen
Avatar billede thachairman Nybegynder
08. marts 2006 - 16:06 #6
Perfekt;) Jamen så snupper vi det logo...Glæder mig til at se det færdige resultat.
Avatar billede fluse Nybegynder
09. marts 2006 - 13:44 #7
http://www.as-nielsen.dk/temp/20kk_final.jpg

Så er der sq kommet farve og 3D og det hele. ;D
Avatar billede fluse Nybegynder
09. marts 2006 - 13:47 #8
nåå, ja... må vel også lige nævne... Logoet er self. i Vektor og kan skaleres så meget man nu har lyst, så det er også klar til brug på fx. t-shirts osv. hvis det skulle komme på tale... Jeg kan maile Illustrator filen og evt. en Eps også.
Avatar billede fluse Nybegynder
09. marts 2006 - 13:50 #9
http://www.as-nielsen.dk/temp/20kk_final2.jpg

lavede lidt mere luft... men om det er bedere end det første er vel en smags sag.
Avatar billede morten_katow26 Nybegynder
09. marts 2006 - 14:21 #10
Topklasse...det er superfedt, og med hensyn til de filer du snakker om kan du bare sende dem til mig (morten_katow@hotmail.com), man kan jo aldrig vide om vi kunne bruge det til noget ;-)

Og så smid lige et svar :D
Avatar billede fluse Nybegynder
09. marts 2006 - 14:32 #11
Sender dig en .ai og en .eps :) husk at hvis i skal bruge logoet større eller mindre end den jpg jeg har lagt ud, så åben eps filen i photoshop. Så spørge den hvad størelse du vil ha det i, dermed er det altid i så god kvalitet som muligt!