Avatar billede militz Nybegynder
06. marts 2006 - 21:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Egenskaber for skærm - genvejstast

Hej Eksperter.

Når jeg trykker på CTRL + ALT + 2,dukker boksen "egenskaber for skærm" op. Det forstår jeg ikke.

På min anden computer ville der komme et @.

Jeg har ledt efter et flueben, som skulle deaktiveres, men kan ikke finde noget. Jeg har læst flere spørgsmål igennem om genvejstaster, for at se om der var noget der.

Er der nogen som kan give mig løsningen på, hvordan jeg får denne genvej slettet?

Jeg kører med dansk tastatur-opsætning.

Jeg har et ATI X700 mobility skærmkort.

På forhånd tak.
06. marts 2006 - 21:38 #1
... ligger i din skærmkort driver ...

Du ka' mere rigtigt bruge [AltGr] 2  -> @ ...
17. marts 2006 - 12:57 #2
(Hvad endte denne tråd med?)
Avatar billede militz Nybegynder
18. december 2006 - 22:59 #3
Hej DR1

Jeg har været laaaangt væk, og har først set din kommentar nu. Smid et svar, og pointene er dine.
19. december 2006 - 19:57 #4
Ping...