Avatar billede greasy Nybegynder
06. marts 2006 - 17:42 Der er 6 kommentarer

kryptering på smc router

hej

har købt en trådløs router en smcwbr14T-G
jeg har prøvet at aktivere wireless encryption, men hver gang ryger jeg af modemet og kan ikke længere "gøre" noget i opsætningen... gav til sidst op og satte mac filter til, og det duede ogsåtroede jeg, men i log'en kan jeg se en bruger som jeg ikke har givet lov til at være der.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få krypteret min router??

påforhånd tak - anders
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2006 - 17:55 #1
Når du har sat krypteringen på routeren skal du efterfølgende sætte den på din PC. Dette står næsten helt sikkert beskrevet i Routerens manual.
Avatar billede greasy Nybegynder
06. marts 2006 - 18:05 #2
der står cirka ingenting i manualen... der står bare det du siger; at indstillingerne på routeren skal være de samme som på pc'en
Avatar billede greasy Nybegynder
06. marts 2006 - 18:07 #3
og det er det derer problemet. jeg ved ikke hvor man sætter tingene op på min pc, og er ikke sikker på at jeg indstiller tingene rigtigt på routeren heller... med andre ord: en 1-2-3 guide
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2006 - 19:43 #4
hvilken windows version?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2006 - 20:47 #5
På driver CD-rommen ligger der formentligt en fuld manual der forklare det hele. SMC's hjemmeside er ufattelig langsom.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
07. marts 2006 - 06:45 #6