Avatar billede reptiler Nybegynder
06. marts 2006 - 17:27 Der er 4 kommentarer

Nemme points: Low Level Formatering til Sata?

hvordan low level formatere jeg min maxtor diamond 9 sata harddisk

jeg har været på maxtors hjemmeside får at hente Powermax, og prøvet med det, men den kan tilsyneladende ikke finde mine disks. læste mig frem til at de muligvis kan være noget med at den ikke kan finde harddisk på raid.

men skal ihvertfald have fundet en måde som jeg kan low level formatere min sata harddisk!

Nemme points hvis du selv har prøvet at Low Level Formatere
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2006 - 17:42 #1
PowerMax v 4.21 will not detect ATA or SATA hard disks connected to embedded or add in RAID controllers, NVIDIA Force 4, VIA KT 600 and KT800 chipsets. If the hard disk is connected to an unsupported controller, it will have to be moved to an alternate system, or controller for diagnosis.
http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/menuitem.3c67e325e0a6b1f6294198b091346068/?channelpath=/en_us/Support/Software%20Downloads/View%20By%20Category/Desktop%20Storage/DiamondMax%20Family/Diagnostics&downloadID=22
Avatar billede james_t_dk Juniormester
06. marts 2006 - 17:43 #2
Hvorfor vil du egentligt low level formatere?
Avatar billede reptiler Nybegynder
06. marts 2006 - 20:10 #3
ye, det læste jeg os, men den man ka downloade er v 4.22

"vil" low level formatere fordi min harddisk lige pludselig har anskaffet sig en ordenlig bunke sektor fejl.
Avatar billede reptiler Nybegynder
17. marts 2006 - 13:52 #4
er der overhovedet ingen der aner noget om low level formatering ? det burde sku da være noget enhver nørd ka finde ud af !!