Avatar billede jacobchr Nybegynder
01. maj 2001 - 21:36 Der er 2 løsninger

The network BIOS session limit was exceeded.

Hejsa,

Jeg er med til at udvikle et site som er hosted på WorldOnline men oplevet ofte følgende fejl ;

1)
The network BIOS session limit was exceeded.
2)
Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error \'80004005\'
[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver]General error Unable to open registry key \'Temporary (volatile) Jet DSN for process 0x2e4 Thread 0x88 DBC 0x23a3024 Jet\'.

Hvad betyder disse ?

Avatar billede bacardil Nybegynder
02. maj 2001 - 01:24 #1
Jeg ville skrive til support@worldonline.dk - Du betaler jo for support, så hvorfor ikke benytte den?

Og de kan sikkert svare/rette det meget hurtigere.
Avatar billede 2maz Nybegynder
02. maj 2001 - 20:10 #2
Jeg kan kun besavre det første det andet problem  har jeg selv men

1) du har nok ikke mere plads på world onlines server så du bruger nok det hele