Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 13:22 Der er 13 kommentarer

Min lyd er ekstrem lav

Jeg er ikke en kegle til computer, så har tjekket alle steder hvor man kan skrue op og ned for lydstyrken. så ikke giv forslag til hvordan jeg kan skrue op og ned. :)
Selvfølgelig må i gerne hvis i har en løsning på det fordi i tidligere har hørt om noget specielt man skal gøre i forbindelse med lydstyrke

Jeg har Soltek 85DRV, Onboard lydkort AC´97, driver driver audio realtek whql version 5.10.0.5940, DirectX 9.0c Via(3059)

Nogen der kan hjælpe mig?

Mvh. Shane
Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 13:34 #1
Er der ikke nogen der vil hjælpe mig ?? :)
Avatar billede ladyhawke Novice
06. marts 2006 - 13:51 #2
Rolig nu, folk skal vel lige kunne nå at læse dit spørgsmål og komme på et forslag... (I dette tilfælde: bruger_tålmodighed = 12 min).

Hvad har du koblet til som forstærker/højtaler og i hvilket stik på lydkortet?
Avatar billede ladyhawke Novice
06. marts 2006 - 13:52 #3
og så lige en ting til.... stil kun spørgsmålet én gang?
Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 13:59 #4
skal vi ikke føre debatten i det andet forum
Avatar billede ladyhawke Novice
06. marts 2006 - 14:04 #5
I dit andet spørgsmål eller hvad taler du om?

Jeg ville bare give dig den information, for det er ikke særlig velset at flame/spamme eksperten ved at oprette samme spørgsmål flere gange...  du kan evt. besvare mit opklarende spørgsmål i det andet spørgsmål, men så skulle du tage at lukke dette hurtigst muligt
Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 14:13 #6
hvordan gør man det?
Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 14:15 #7
jamen okay.. lad os bare tage den herinde. Jeg har normale standard computer højtalere ingen forstærker, lyden er ens i begge højtalere og de er sat til i det grønne lydstik.
Avatar billede ladyhawke Novice
06. marts 2006 - 14:20 #8
man lukker et spørgsmål ved at lægge et svar og bagefter acceptere det...
Avatar billede ladyhawke Novice
06. marts 2006 - 14:22 #9
hvilke andre stik har du? (jeg tænker på om du har fat i stikket som er beregnet til høretelfoner og som derfor ikke forstærker ret meget)...

Du skal self. ikke benytte mikrofonstikket, men line out var en mulighed...
Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 15:56 #10
unskyld det tog noget tid, men skulle lige til træning. Jeg tror ikke det har noget med stikket eller højtalerne at gøre faktisk har jeg en mistanke til driveren. Og er 100% sikker på at jeg har sat stikket i den rigtige modtager omme bag computeren.
Avatar billede boxer Nybegynder
06. marts 2006 - 16:15 #11
Hvornår og hvordan opstod problemet?
Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 16:20 #12
jamen jeg havde købt et nyt bundkort. Jeg har så installeret drivere til det og så virker det lige pludselig ikke optimalt. Hvis jeg f.eks. sætter mine computer højtaler til mit fjernsyn eller for den sags skyld anlæg så virker det helt fint. Hvis jeg sætter min pc til mit anlæg så er lyden lige lav??
Avatar billede scyph Nybegynder
06. marts 2006 - 16:51 #13
Har fundet svaret selv. Men tak for alt den hjælp i nu kunne give mig.

Løsningen var ny driver " http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=420&OSID=1&CatID=1010&SubCatID=100 "

Mvh. Shane