Avatar billede hasmark Nybegynder
05. marts 2006 - 21:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spidsbelastninger på nettet ?

Jeg skiftede til webnet 1. januar og har en forbindelse der kunne kaldes "Smalbånds-sløvhed" 128 kb, men dette er tilstrækkeligt for os og fuldt tilfredstillende når den fungerer.
Vi oplever x antal perioder i løbet af dagen hvor det ikke er muligt at koble på uden at vi dog for besked om at der r problemer med opkobling eller pc. min fornemmelse er at det skyldtes spidsbelastninger på nettet, men det kan jo ikke bevise, er der andre som  har samme problemer  og ville en øget hastighed løse disse problemer ?
Avatar billede bufferzone Praktikant
05. marts 2006 - 21:28 #1
Det kan det, men det kommer an p¨å hvor spidsbelastningen ligger, hvis det f.eks. er spidsbelastning på de tjenester i udbyder så hjælper mere båndbredde hos dig ikke.

Er det bare nettet der generelt er langsomt, så vil mere båndbredde hjælpe. Hvis du ikke kommer på hos din udbyder, så er det fordi hans logon server ikke har muskler nok, og så kan en båndbredde forøgelse faktisk også hjælpe fordi det ofte vil betyde at du flytter server. Prøv at kontakt udbyderen
Avatar billede hasmark Nybegynder
05. marts 2006 - 21:53 #2
Jeg takker og prøver det.
Avatar billede hasmark Nybegynder
05. marts 2006 - 21:55 #3
hej hvordan giver jeg points?
Avatar billede hasmark Nybegynder
05. marts 2006 - 21:57 #4
Jeg har fundet ud af det , beklager!