Avatar billede azs Nybegynder
01. maj 2001 - 19:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Black & White

Hey !

Nu har jeg haft B&W i et stykke tid!

Men nu kommer der en SK**DE fejl når den skal loade dll\'s ind!

Fejl:

RunBlack.exe har medført fejl i lhlogr.dll

Hvad er det ??

jeg har prøvet at geninstallere både B&W og WinME med fejlen kommer igen og igen!

jeg har kunne spille spille i det stykke tid jeg har haft det med nu kan jeg ikke spille det pga den fejl!

Nogen der ved hvordan man kan lave det ???
Avatar billede master_nemo Nybegynder
01. maj 2001 - 19:54 #1
der er vist kommet en update til det..tror det hjælper..

www.bwcenter.com ..der burde det være..ellers ved jeg ike :o(

/MN
Avatar billede azs Nybegynder
01. maj 2001 - 19:59 #2
Nu tror du ikke det er den C++ Runtime Error der kan komme i spillet?
For det er det ikke!
Avatar billede azs Nybegynder
01. maj 2001 - 20:02 #3
Hmm hvor kan man hente den??

Kan ikke finde den på siden!
Avatar billede master_nemo Nybegynder
01. maj 2001 - 20:34 #4
kan heller ik finde den..troede jeg så den igår...ellers gå her ind www.planetblackandwhite.com og opret en bruger på forumet, og spørg dem derind..ellers prøv at gå ind på F.A.Q. på begge sider og se om der står noget, vilket der burde, da det er en dll fejl, og der kommer en del af dem(i windåze)

/MN
Avatar billede azs Nybegynder
01. maj 2001 - 20:38 #5
jeg tror nu ikke det er en selve B&W som laver fejlen med WinME, men hva jeg ikke kan forstå er at jeg har kunne spille det uden fejl. Og da jeg nu har geninstalleret både WinME og B&W kommer den igen!
Avatar billede m_abs Nybegynder
01. maj 2001 - 23:58 #6
Hvis du ikke har kørt Internet Explorer 5.5 med Service Park 1 så prøv det. Kan hentes fra http://windowsupdate.microsoft.com
Avatar billede azs Nybegynder
02. maj 2001 - 09:48 #7
Det er ikke det for jeg har kunne køre det før !
Avatar billede master_nemo Nybegynder
02. maj 2001 - 14:18 #8
måske er der den fejl at du skal ...prøve at trykke ctrl-alt-del og se om filen runblac.exe kører..ved ikke om det er det.............

/MN
Avatar billede ?phpdude? Nybegynder
02. maj 2001 - 14:19 #9
Find en crack... eller en patch
Avatar billede azs Nybegynder
02. maj 2001 - 23:03 #10
Jeg har prøve med en patch men det virker ikk ;(^^
Avatar billede diva Nybegynder
03. maj 2001 - 10:14 #11
Har du kørt scandisk og defrag INDEN du installerede spillet? Hvis ikke så gør det!

Det hjalp mig, plus at jeg installerede \"Defroster\" (en uofficiel patch, der kopierer en masse lydfiler fra cd\'en til din HD)
og opdaterede min grafikkort driver.

Ang. den officielle patch... alle koderne (?) er skrevet og den er gået i test, de regner med der går mindre end 2 uger før den er ude.

Mvh Diva

P.S:Mener defroster er på gamereactor..?
Avatar billede azs Nybegynder
07. maj 2001 - 12:49 #12
Jeg fandt selv ud af det !

Det var fordi at jeg havde lag mine backup af profilerne ind lige after ins!