Avatar billede snakeeyz Nybegynder
05. marts 2006 - 13:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bookstore databse (70-229)

Hej eksperter

Jeg er ved at læse til MCAD, og sidder med bogen SQL Server 2000 (Database design and implementation)

Der er et eksempel på en bookstore database, er det nogen der ved hvor man kan finde denne ?

Det tager en krig, hvis man selv skal bygge den (ja, jeg ved godt jeg burde gøre det)

På forhånd tak for hjælpen.

/Snakeeyz
Avatar billede snakeeyz Nybegynder
05. marts 2006 - 15:42 #1
den hedder bookstoreDB
Avatar billede ladyhawke Novice
05. marts 2006 - 15:58 #2
Findes den ikke som ressource på den medfølgende cd?
Avatar billede snakeeyz Nybegynder
05. marts 2006 - 16:03 #3
jeg kan desværre ikke finde den på CD'en :-(
Avatar billede snakeeyz Nybegynder
05. marts 2006 - 16:04 #4
Avatar billede ladyhawke Novice
06. marts 2006 - 14:16 #5
mener bare der i indledningen står hvor man kan finde databasen... Jeg har ikke bogen her, så jeg kan ikke se efter
Avatar billede snakeeyz Nybegynder
10. marts 2006 - 10:25 #6
jeg har fået den tilsendt. Kan lægge den op et sted, hvis nogen mangler den.
Avatar billede ladyhawke Novice
10. marts 2006 - 10:48 #7
Altså jeg vil da gerne kigge med hvis den ikke er på cd'en... så læg den bare op et eller andet fornuftigt sted
Avatar billede ladyhawke Novice
30. marts 2006 - 11:33 #8
alive?