Avatar billede jaddk Nybegynder
05. marts 2006 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ny MB eller køler?

Hej,

Efter to års service tror jeg mit MB er ved at give op :o)
Problemet er at dens chipset køler(Er det ikke det den hedder den lille køler der sidder under selve CPU køleren?) er begyndt at blive alt for varm.. jeg har så siddet og overvejet om jeg skal købe en ny køler til chipsettet som koster 249:

http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=321020
CoolerMaster - RT-UCL-L4U1, Blue Ice II, North Bridge

Eller om jeg bare bør gå hele vejen og investere i et helt nyt MB.. altså mit nuværende er et noname og har heller ikke firewire hvilket nu kunne være meget rart..

Hvad vil i eksperter anbefale mig at gøre? :o)
Avatar billede jaddk Nybegynder
05. marts 2006 - 19:37 #1
Er der ingen der kan give mig et godt råd? :(
Avatar billede egr_sli Nybegynder
06. marts 2006 - 13:41 #2
mm Noname mobo er ikke af bedste kvalitet, hvilket du nok ved...
Jeg ville investere i et nyt kort, da du kan få dem meget billigt (500 kr for et relativt nyt kort) selvfølgelig med chipset køler.
Der vil også typisk vire firewire på de nyere kort, så det vil jeg helt klart anbefale at du gør!
Avatar billede jaddk Nybegynder
07. marts 2006 - 11:27 #3
Er der flere der eventuelt vil komme med deres bud?
Avatar billede jaddk Nybegynder
09. marts 2006 - 20:34 #4
Tak for rådet egr_sli :o) Du får velfortjent dine point.. :)