Avatar billede kane Juniormester
05. marts 2006 - 09:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

brochure design

Jeg har en brochure som jeg gerne vil have lavet om, da den fylder for meget og har for meget text.
Er der nogle "halv prof" reklame folk her inde?
Betaling i KR.
Avatar billede sd8220 Seniormester
05. marts 2006 - 10:25 #1
Hejsa
Tjah, jeg har da lavet forskellige brochurer og materialer gennem tidenn ;_) Du er velkommen til at sende noget.
sadyhr (at) mail . tele . dk
Jeg er i øvrigt uddannet lingvist, så jeg kan også tage mig af at redigere i teksterne.
/Seb
Avatar billede k_bergmann Nybegynder
05. marts 2006 - 12:29 #2
send mig en mail bergmann(at)goodies.dk med din brochure, så giver jeg gerne en pris.
se evt. brochure på danskvideosikring.dk for et enkelt eksempel på arbejde.
Jeg leverer i PDF.
Avatar billede trofo Nybegynder
05. marts 2006 - 13:32 #3
Du er velkommen til at sende mig din nuværende brochure til min email på trofo@trofo.dk, så kan jeg give dig et forslag på pris og design.

Mvh
Troels Hansen
www.trofo.dk
Avatar billede ruhe Nybegynder
05. marts 2006 - 16:51 #4
Jeg arbejder til daglig på reklamebureau som grafisk designer og er vandt til den type opgaver, vil meget gerne kikke på det og komme med en rigtig, rigtig go pris. min mail er lineruhe@hotmail.com
Mvh Line
Avatar billede kane Juniormester
05. marts 2006 - 18:36 #5
mail sendt til jer alle, så må vi se på jeres forslag/pris
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
05. marts 2006 - 23:01 #6
hvis du stadig søger så smid mig en mail på:

Rasmusvj(at)hotmail.com

Har mange års efaring, studerende og kræver ikke de store summer :)
Avatar billede kane Juniormester
06. marts 2006 - 08:32 #7
jeg skiver lige her om selve ideén.

Ideén går ud på at når (caféen/diskoteket) får denne brochurer, så skal det fange deres opmærksomhed, og de skal kunne se det smarte i vores ide.

Vores system er et system hvor hver kunde får deres eget kreditkort, hvor de så kan sætte penge ind på, ejeren giver en rabat så kunden følder de får noget for deres penge, men de kan kun bruge kortet på det sted, så ejeren er sikker på at få deres penge igen. Det er så indbygget markesføring modul, som kan sende sms, email til alle, grupper eller 1 kunde.

Der er nogle ting der skal bruges:
text om grundideén
text om sms/email (markesføring)
text om kundekort/mersalg

**************Det kan også værer en illustration (tegnet...hvad ved jeg)**************
Avatar billede kane Juniormester
08. marts 2006 - 08:55 #8
hej
jeg skal lige hører om der er nogle der arbejder på et forslag, ellers lukker vi ned.
Jeg har fået fra 2.
Avatar billede kane Juniormester
09. marts 2006 - 08:01 #9
Det var line der løb med sejeren