Avatar billede hanspeder Nybegynder
05. marts 2006 - 02:06 Der er 3 kommentarer

hvordan fjerner jeg trojan horse?

jeg var inde på en side, hvorefter jeg blev afbrudt af norton anti-virus der havde opdaget en(download. trojan eller hvertfald en slags trojan horse). Jeg udførte removal instruktions: 1.disable system restore 2. update the virus difinitions 3. restart pc in safe mode bla bla bla. mit spørgsmål er: har jeg en trojan horse/virus og hvor finder jeg den og sletter den?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
05. marts 2006 - 02:10 #1
Hvis du har scannet i fejlsikret, og ikke fundet noget, må den formodes at være væk.
Avatar billede hcma Novice
05. marts 2006 - 02:14 #2
og så kan du jo prøve at hoppe ind i joblisten og se om der er nogle processer som benytter meget cpu / hukommelse  (og husk at Aktiv Systemproces skal være så høj som muligt = helst over 90%)
Avatar billede pos51 Nybegynder
07. marts 2006 - 17:08 #3
go ind på download.com og download avg ( gratis ) den har fundet mange troja horse på min computer