Avatar billede bad24 Nybegynder
04. marts 2006 - 20:33 Der er 1 kommentar

sende mms fra mobil til hjemmeside?

Hejsa.
Hvordan kan man sende mms billeder fra sin mobiltelefon til hjemmesider. (noget ala. arto.dk har) Det kræver vel en eller anden form for mms gateway. Håber nogen kan hjælpe mig lidt med det ;)

hilsen lars
Avatar billede forpuleren Nybegynder
06. marts 2006 - 09:35 #1
ja du skal have en gateway, eller hvis du selv har web serveren til at stå, kan du sætte en tlf til og bruge Nowsms, der findes sikkert andre programmer end det men den kan ved jeg.