Avatar billede brandy Nybegynder
01. maj 2001 - 18:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Læreplads/praktikplads søges!!

Jeg søger en praktikplads, - i Aalborg området. Jeg er igang med at uddanne mig til Multimedia Integrator på Digital Media uddannelsen, som er en 3årig \"web\"-uddannelse. Kravet for nu at fortsætte, og i det hele taget blive uddannet, er at finde en læreplads hos et web-design bureau eller lignende.

Jeg sender gerne en ansøgning samt mit portfolio+referencer, anbefalinger osv. - så grib tastaturet og kontakt mig.

Eksperten referencer:
flash top10
freelance top10
nr. 112 overall
bla bla bl...

eksperten@andys.dk

Tjek evt. andys.dk

Håber der er nogle som kan/vil hjælpe mig!!

Andy
[Brandy]
Avatar billede staz Nybegynder
03. maj 2001 - 08:17 #1
Du er ikke den eneste der søger her omkring :-)
Jeg regner med du går på digital media på Aalborg tekniske skole. Jeg går her selv, bare helt oppe for enden af N-gangen.
Men, til sagen, jeg kan ihvertfald udelukke nogle forskellige firmaer: Halskov & Halskov, Webhouse og GreyAalborg. Men håber di finder en.

---- Staz ----
Avatar billede brandy Nybegynder
03. maj 2001 - 08:59 #2
Okay! - Tak for det alligevel! - og ja det er sq svært selv om man er tidligt ude!

[Brandy]
Avatar billede brandy Nybegynder
08. maj 2001 - 15:56 #3
Praktikplads fundet. :-)
Avatar billede staz Nybegynder
09. maj 2001 - 07:57 #4
Hvor har du fået henne...

---- Staz ....
Avatar billede brandy Nybegynder
09. maj 2001 - 20:15 #5
Omedia - så det er RIGTIG lækkert! ;-)
Avatar billede staz Nybegynder
10. maj 2001 - 07:52 #6
Hvor henne i landet er det, og hvad laver de.. Eventuelt en url. Jeg spørger kun fordi vi er indenfor samme branche og jeg er interesseret i det.
Avatar billede brandy Nybegynder
10. maj 2001 - 13:03 #7
Omedia Digital Aalborg - Kattesundet

www.omedia.dk (meget gammel side).

De skal desværre kun bruge én, som heldigvis blev mig ;-)

[Brandy]

Avatar billede andersm Nybegynder
10. maj 2001 - 17:03 #8
tillykke med det [br]andy, håber du bliver glad for det.

Venlig hilsen
Anders
Avatar billede brandy Nybegynder
10. maj 2001 - 17:15 #9
Tak skal du have! ;-)

/Andy
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
10. maj 2001 - 17:24 #10
ti´løk...jeg vil ski´e dig et styk´