Avatar billede hubertus Seniormester
04. marts 2006 - 20:14 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

tekst i v. 8.10

Hejsa
I ovennævnte version har jeg et problem med tekststørrelsen. Når jeg vil tilføje en tekst, via tekst ikonet, så får jeg ikke mulighed for at vælge font, størrelse mm. jeg mangler den værktøjslinie hvor disse muligheder er. Hvor slås den linie til?
mvh.
Avatar billede charlotte.dk Nybegynder
04. marts 2006 - 23:49 #1
Hejsa
Du går op i "View", Vælg "Palettes" og derefter "Tool Options", så skulle den komme frem,,,,,,,,,, Den Ultra korte version er klik på "F4"
Avatar billede hubertus Seniormester
05. marts 2006 - 07:59 #2
Hej Charlotte
Det viste jeg sådan set godt, men værktøjslinien kom ikke frem. Årsag den var skubbet helt ud til venstre så den ikke var synlig. Men tak for hjælpen alligevel da den ledte mig på sporet. Smid et svar, så du kan få dine point.
mvh.
Hubertus
Avatar billede charlotte.dk Nybegynder
05. marts 2006 - 18:56 #3
Det glæder mig at du fandt det trods alt *s*