Avatar billede emiliasl Nybegynder
04. marts 2006 - 11:43 Der er 5 kommentarer

Oprettelse af adgangskode

Hej

Jeg har en hjemmeside hvor der er lagt et sub ind som kun udvalgt må kunne tilgå, ferfor vil jeg gerne lave en form for adgangskontrol, men jeg er ikke klar over hvordan jeg kan lave det.. Jeg håber at der er nogle af jer som kan forklare mig hvordan det laves, eller hvor jeg kan finde en template.

//skrb
Avatar billede keysersoze Guru
04. marts 2006 - 11:48 #1
hvis sådan noget skal laves rigtigt skal du ind og bruge en database sammen med et serverside-sprog som fx asp eller php da dette er det sikreste - hvis du har mulighed for asp kan du kigge på; http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=88

Alternativet uden et serverside-sprog er javascript; http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=265
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2006 - 11:54 #2
Eller en mulighed er at bruge en htaccess hvis det er et helt bibliotek.
Avatar billede leif Seniormester
04. marts 2006 - 12:46 #3
Avatar billede keysersoze Guru
27. marts 2006 - 11:50 #4
lukketid?
Avatar billede keysersoze Guru
25. maj 2006 - 12:55 #5
?